Creperie De Mari

creperie-de-mari

Om prosjektet

Om kunden

Oppgaver

teamwork

Beslutning

DIGITAL MARKEDSFØRER

Optimalisering av nettstedet

Første steg var å gjennomføre en grundig analyse av nettstedets funksjon. Internett-markedsføreren undersøkte hvordan brukerne samhandlet med nettstedet og identifiserte faktorer som bremset ytelsen. Takket være effektiv optimalisering av bilder, koder og andre tekniske aspekter ble lastetiden på sidene betydelig redusert. Resultatet var et raskere og mer brukervennlig nettsted, som forbedret brukeropplevelsen og reduserte antall avvisninger

optimalisering-av-nettstedet

Redesign av nettstedet på en nettsidebygger

En av de viktigste oppgavene var å oppdatere designet slik at det møtte moderne standarder og publikums forventninger. Internett-markedsføreren gjennomførte en konkurrentanalyse og utviklet en strategi som resulterte i en intuitiv struktur på nettstedet. Det nye designet var ikke bare estetisk tiltalende, men også svært brukervennlig. Bruken av en nettsidebygger gjorde det mulig å implementere oppdateringer på en fleksibel og effektiv måte, noe som forbedret både navigasjonen og det visuelle uttrykket til nettstedet

redesign-av-nettstedet-pa-en-nettsidebygger

Innstilling av analyseverktøy

For å sikre full transparens og effektivitet på nettstedet ble det satt opp et system for webanalyse ved hjelp av Google Analytics. Internett-markedsføreren identifiserte nøkkeltall som trafikk, tid på nettstedet og brukeratferd. Dette gjorde det mulig å analysere resultatene og raskt tilpasse markedsføringsstrategiene

nnstilling-av-analyseverktoy

SEO-optimalisering

For å øke synligheten av nettstedet i søkemotorer ble det gjennomført en omfattende SEO-optimalisering. Internett-markedsføreren gjennomførte en nøkkelordsanalyse, tilpasset metatagger, overskrifter og tekstinnhold, noe som bidro til å forbedre nettstedets rangering i søkeresultatene. Som et resultat økte den organiske trafikken, og flere potensielle kunder ble tiltrukket

seo-optimalisering

Nettbutikk

En av de nye retningene var opprettelsen av en nettbutikk hvor Creperie De Mari begynte å selge utstyr til pannekakelaging. Internett-markedsføreren bidro til å integrere denne funksjonen på nettstedet, og sørget for et brukervennlig grensesnitt for kjøp. Dette utvidet bedriftens muligheter og ga kundene tilgang til flere produkter knyttet til fransk kokekunst

nettbutikk

Klar til å se resultater?​

Klar til å se reelle resultater? Fyll ut skjemaet nedenfor for å komme i kontakt med oss og få en gratis revisjon av nettstedet ditt. Vi ser frem til å høre fra deg!