Renholdsfirmaet

Et selskap som spesialiserer seg på profesjonell fasaderengjøring

Om prosjektet

Om kunden

Oppgaver

teamwork

Beslutning

DIGITAL MARKEDSFØRER

Tilpasning av innhold for B2C-segmentet

Internett-markedsføreren gjennomførte en analyse av målgruppen og identifiserte hvilke tjenester og formuleringer som best tiltrekker seg private kunder. Som et resultat ble tjenestebeskrivelsene omskrevet for bedre å imøtekomme behovene og interessene til B2C-segmentet. Det var viktig å fremheve fordelene for privatpersoner, forbedre merkevarens oppfatning og gjøre innholdet mer tilgjengelig og forståelig for et bredt publikum

tilpasning-av-innhold-for-b2c-segmente

Innstilling av reklamekampanjer på Facebook og Google

Internett-markedsføreren utviklet en strategi for målrettet reklame, fokusert på preferanser og atferd hos private kunder. For dette ble det laget en detaljert målgruppeprofil. Ved å bruke analyseverktøy optimaliserte han reklamekampanjer for å tiltrekke nye kunder på en mest mulig effektiv måte og øke merkevarekjennskapen. Annonsene ble jevnlig optimalisert basert på konverteringsrater, noe som førte til en stabil økning i antall forespørsler og bedre lønnsomhet

Innstilling av reklamekampanjer på Facebook og Google

Bloggdrift og intern lenking

Internett-markedsføreren hadde ansvar for å utvikle en innholdsplan for bloggen, hvor publiseringen bidro til å forbedre SEO og tiltrekke nye lesere. Hver artikkel ble nøye utformet og tilpasset interessene til private kunder. Intern lenking bidro til å forbedre indekseringen av nettsidene og øke synligheten i søkemotorer. Denne løsningen forbedret ikke bare SEO-optimaliseringen, men økte også brukerengasjementet, noe som positivt påvirket konverteringene

Bloggdrift og intern lenking

Klar til å se resultater?​

Klar til å se reelle resultater? Fyll ut skjemaet nedenfor for å komme i kontakt med oss og få en gratis revisjon av nettstedet ditt. Vi ser frem til å høre fra deg!